Tržby za tri mesiace od januára do marca medziročne stúpli o 9 % na
204,05 miliardy CNY (28,60 miliardy eur). Analytici v priemere počítali s
tržbami na úrovni 199,25 miliardy CNY.
Tržby kľúčovej obchodnej divízie sa zvýšili o 8 % na 140,33 miliardy CNY a tržby cloudovej divízie o 12 % na 18,97 miliardy CNY.
Počet aktívnych ročných používateľov platforiem skupiny po celom svete
dosiahol v uplynulom fiškálnom roku okolo 1,31 miliardy, pričom v Číne
prvýkrát prekonal 1 miliardu.
Čistý zisk prisúditeľný akcionárom v poslednom kvartáli medziročne padol
o 59 % na 61,96 miliardy CNY. Hlavným dôvodom negatívneho vývoja boli
straty z investícií do akcií.
Alibaba nezverejnila očakávania na prebiehajúci fiškálny rok. Ako dôvod uviedla riziká a neistoty spojené s pandémiou.
(1 EUR = 7,1334 CNY)